سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

چه کنیم دیوار بازیکده مان خراب نشود

 

 

یکی از مزایای تشکیل بازیکده در خانه خودتان این است که می توانید چیزهایی را که لازم است، روی دیوار بچسبانید. اگر در محل دیگری بازیکده را تشکیل بدهید، یا یک بازیکده گردشی در خانه های بچه ها داشته باشید، ممکن است از این فرصت بی بهره بمانید.

اگر خانه تان بزرگ است، یک اتاق یا بخشی از هال را به بازیکده اختصاص بدهید ولی اگر خانه تان مثل مال ما کوچک است، ممکن است مجبور شوید، کل فضای خانه را برای این کار درنظر بگیرید.

با خودتان کنار بیایید. با همسرتان هم همین طور. البته رضایت ایشان از همه چیز مهم تر است و اگر بعد از شنیدن دلایل شما، باز هم نپسندیدند که خانه شان شبیه مهدکودک شود، لطفا کوتاه بیایید. اگر بچه تان همبازی نداشته باشد، خیلی مهم نیست ولی اگر والدینش مدام در حال جدل باشند، حتما دچار آسیب های جدی خواهد شد.

پس اگر همسرتان کوتاه آمد، شما هم با خودتان کنار بیایید. این خانه متعلق به همه شماست و بچه ها هم عضوی از آن هستند. کم نیستند خانواده هایی که خانه شان را برای کارهای فرهنگی یا امورخیریه اختصاص داده اند، شما هم یکی از آنها باشید. نگران مهمان ها نباشید. از متفاوت بودن نترسید. شما خودتان یک الگو برای آنها خواهید بود، تا همه یاد بگیرند که به کودکان بیشتر اهمیت بدهند و این موجودات معصوم و مظلوم را بیشتر جدی بگیرند.

حالا که با خودتان کنار آمدید، برای این که دیوارهای خانه تان آسیب نبیند، چند متر پلاستیک کلفت بگیرید و روی دیوارهایی که می خواهید به بازیکده اختصاص بدهید، بچسبانید.

برای تزئین می توانید خودتان دست به کار شوید و الگوهای کاردستی های کودکانه را از اینترنت بگیرید و با مقوا بسازید و اگر مثل ما محدودیت زمانی دارید، می توانید از برچسب های آماده استفاده کنید.

در هنگام ساختن کاردستی یا انتخاب برچسب توجه داشته باشید که تصاویر بزرگ جذاب تر از تصاویر کوچک هستند. از تصاویر کارتونی هم استفاده نکنید. ممکن است بچه ها در بعضی موارد این تصاویر را بپسندند ولی هر باید بدانید که در پس چهره بسیاری از این شخصیت ها، سیاست های خاصی وجود دارد که اغلب برای انحراف فکری و اخلاقی کودکان برنامه ریزی شده اند و جای بحثش اینجا نیست.


حتی اگر این حرف ها را قبول ندارید، هیچ اشکالی ندارد، دست کم روزه شک دار نگیرید. بروید سراغ تصاویری که خنثی هستند، این تصاویر چهره بازیکده شما را حرفه ای تر هم می کنند، فکر بچه ها هم نباشید، خواهید دید که آنها این تصاویر را هم به اندازه تصویرهای کارتونی دوست خواهند داشت.


اینجا زیر پیشخوان آشپزخانه ماست.

 

 

پیشخوان آشپزخانه

 

 

این هم دیوار هال است.

 

دیوار هال

 

دیوار هال2

 

 






تاریخ : دوشنبه 94/6/16 | 11:10 عصر | نویسنده : گروه مرآة | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • اسپید شاپ